מכון להסרת שיער

מכון להסרת שיער מספק שירותים מקצועיים ללקוחות המבקשות טיפולים שונים כולל הסרת שיער לצמיתות. ניתן להסיר שיער בכל אזורי ואיברי הגוף כולל רגישים. הפעולה נעשית על ידי מכשיר לייזר יעיל וחדיש. הטיפול מתאים לנשים בגילאים שונים ולכל סוגי וגווני העור. חן מלכה אסתטיקה עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רלוונטי.

מכון להסרת שיער –  מבצע טיפולים מתקדמים

מכון להסרת שיער מחזיק ברשותו מכשירי לייזר חדישים הפועלים בטכנולוגיית  SHR והטיפול נעשה במהלך פגישה אחת או יותר. מספר הפגישות תלוי בכמות השיער שיש להוריד, באזור הטיפול ובאלמנטים נוספים. שיטת העבודה מובנית ומפעיל המכשיר מכוון אותו אל בסיסי השערות שם מצויים הזקיקים האחראיים על גדילת השיער. המכשיר פולט הבזקי אור מהירים וקצרים אל שורש השיערה. הזקיקים נחשפים לאנרגיית הלייזר, מושמדים ומפסיקים לתפקד. צמיחת השיער תיפסק לצמיתות או לכל היותר תשתבש קשות.  ההסרה מתאימה לשיער צעיר ועבה, מבוגר, לבן ודק, לפלומות שיער רכות המצויות על אזורים ואיברים נשיים רבים. היא יעילה מאוד לנשים בעלות גוון עור בהיר  אבל גם טובה לעור כהה. הטיפול בטוח לחלוטין, אינו כרוך בכאבים ולא מתפתחות במהלכו או אחריו כל תופעות לוואי.

מכון מסודר עם צוות מסור

כאשר הלקוחה מגיעה למכון ומפרטת על צרכיה ורצונותיה. היא תישאל על מצבה הרפואי ועל בעיות חשובות העלולות להפריע לטיפול או לפגוע בתוצאותיו. לרוב, נובע רצונה להסרת השיער מחוסר שביעות רצונה מהמראה ולטובת שיפור הביטחון העצמי. ניתן לבקש הסרת שיער מלאה או חלקית. היא תקבל הוראות הכנה לקראתו והסברים על ההתנהלות לאחריו. עם סיומו היא תוכל לצאת במיידית לשגרת חייה  הרגילים.

שירות מקוסמטיקאית מיומנת

חן מלכה אסתטיקה עוסקת בתחום ומומלץ לקבל אצלה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ לכל לקוחה מתלבטת, מסירת מידע חשוב, מכון מאובזר עם מכשור חדיש, אווירת טיפול נעימה, מחירים נוחים ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים לאחר לימודים במוסדות מוכרים, השתלמויות והתמחויות, ממתן שירות מעולה ללקוחות רבות לאורך שנים ועוד. היא תשמח להעמיד את יכולותיה וכישוריה המוכחים לטובת נוספות.

מכון להסרת שיער

עוד בנושא

טיפול פנים קלאסי

טיפול פנים קלאסי

טיפולי פנים לאקנה

טיפולי פנים לאקנה

טיפול פנים אנטי אייג ינג

טיפולי פנים אנטי אייג'ינג

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support