טיפול פנים קלאסי

טיפול פנים קלאסי נועד לטיפוח שוטף ולתיקון פגמים קטנים בפני האישה. ניתן למצוא מספר סוגי טיפולים הנעשים לעור וסביב איברים אחרים. חלקם נועד לטיפוח העור ואחרים לתיקון, לאיפור, לעיצוב ועוד. קוסמטיקאית מוסמכת יודעת לבצע את כולם בצורה מוצלחת. חן מלכה אסתטיקה עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רלוונטי.

טיפול פנים קלאסי – עם מכשור וחומרים תקניים

טיפול פנים קלאסי נעשה באמצעות מכשירים חדישים הפועלים על טכנולוגיית לייזר, גלי רדיו ואחרים ובאמצעות מיני חומרים תקניים. ניתן למצוא מספר טיפולים הנעשים לעור ולאיברים שונים. כולם חיצוניים ואינם דורשים פרוצדורות חודרניות ו/או מורכבות מדי. ניתן למנות את הטיפולים הבאים: פיגמנטציה, טיפול באקנה, טיפול אנטי אייג'ינג, טיפול פילינג, עיצוב והרמת גבות, הרמת ריסים, הסרת שיער, איפור קבוע ועוד. פיגמנטציה נועדה להסרת כתמי עור קיימים, טיפול באקנה נועד להסרת צלקות. טיפולי אנטי אייג'ינג מצעירים ומרעננים את העור. הסרת שיער באמצעות מכשירי לייזר הינה לצמיתות. לטובת עיצוב גבות משתמשים בשעווה, בחוט, במספריים, במכחול ומברשת ובאמצעים אחרים. גם הרמת ריסים נעשית על ידי מכשירים עדינים וידניים. בכל סוג טיפול יש חשיבות למיומנות הידיים של הקוסמטיקאית כמו גם ליצירתיות, ליכולת האבחנה והירידה לפרטים, ולמיומנויות נוספות.

טיפולים מורכבים

תהליך כל טיפול הינו מסודר ומתחיל בעת שהלקוחה מספרת על צרכיה ורצונותיה. היא תישאל לגבי נושאים שונים חשובים. קיימים טיפולים אשר מחייבים פגישות חוזרות לאחר זמן לשימור מצב הפנים ותיקונים חשובים. מומלץ לכל אחת להיות בקשר תמידי וצמוד עם קוסמטיקאית אשר לומדת להכיר את צרכיה ופניה. כך היא יודעת כבר איך לגשת לכל טיפול, באיזה חומרים להשתמש, מה  הצבעים האהובים על הלקוחה ופרטים אינטימיים חשובים אחרים.

שירות איכותי עם יחס אישי

חן מלכה אסתטיקה עוסקת בתחום ומומלץ לקבל אצלה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, מחירים נוחים, טיפול באווירה נעימה ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מלימודים במוסדות מוכרים, מהשתלמויות ומהתמחויות, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבות לאורך שנים ועוד. היא תשמח להעמיד את כישוריה לטובת נוספות.

טיפול פנים קלאסי

עוד בנושא

טיפול פנים קלאסי

טיפול פנים קלאסי

טיפולי פנים לאקנה

טיפולי פנים לאקנה

טיפול פנים אנטי אייג ינג

טיפולי פנים אנטי אייג'ינג

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support