הסרת שיער לצמיתות

הסרת שיער לצמיתות מיועדת לנשים אשר סובלות משיעור יתר באזורים שונים בגופן. היתרון בטיפולים אלו הוא בכך שניתן לעשות אותו לסוגי וגווני עור שונים. מיועד לנשים בגילאים שונים וגם לילדים מגיל שמונה ומעלה. התהליך מתבצע בפגישה אחת או יותר על פי הצורך. חן מלכה אסתטיקה עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

הסרת שיער לצמיתות – באמצעות מכשיר לייזר

הסרת שיער לצמיתות בשיטת SHR מתבצעת באמצעות מכשיר לייזר חדיש. המכשיר פולט הבזקי אור מהירים וקצרים המכוונים לשורש השיערה. הם גורמים לחימום הזקיקים המצויים בבסיסה וגורמים להשמדתם וחיסול שורש השיערה. מכאן ואילך צמיחתם תיפסק או תשתבש קשות. ניתן לטפל בשיער צעיר ועבה, במבוגר, לבן ודק וגם בפלומות שיער רכות המאפיינות איברים נשיים רבים. המכשיר מטפל בצורה מוצלחת מאוד בנשים עם גוון עור בהיר אבל גם בצורה מיטבית בנשים כהות עור. ניתן להסיר שיער בכל אזור בגוף כולל ברגישים. מדובר על טיפול ללא כאבים וללא תופעות לוואי. לאחריו תוכל הלקוחה ללכת לענייניה ללא חשש כאשר היא מלווה  בהסברים לגבי ההתנהלות לשעות הקרובות.

תהליך מסודר

כל הטיפול נעשה בצורה מסודרת ומתחיל כאשר הלקוחות מגיעות למכון לצורך ייעוץ והסברים לגבי צרכיהן, ורצונותיהן. הרצון לצמצם או לבטל את כמות השיער נובע מהרצון למראה נאה יותר, ומכאן, שאף יתרום רבות לביטחונן העצמי.  הן יכולות לבקש הסרת שיער מלאה או חלקית. הם תקבלנה מועד לטיפול והוראות מדויקות על ההכנות שצריך לעשות לקראתו. כבר לאחר הטיפול הראשון יהיה ניתן לראות שכמות השיער באזורי הטיפול מדלדלת והולכת. אין ספק שהתוצאות הטובות ישדרגו את מראה המטופלת ואת חייה.

שירות ממומחית לנושא

חן מלכה אסתטיקה עוסקת בתחום ומומלץ לקבל אצלה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ סבלני לכל לקוחה, שימוש במכשור מודרני, מכון מסודר ומאובזר, אווירת טיפול נעימה, מחירים נוחים ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר שנרכשו לאחר לימודים במוסדות מוכרים, השתלמויות והתמחויות ומתן שירות מעולה ללקוחות רבות לאורך זמן. היא תשמח להעמיד את יכולותיה וכישוריה המוכחים לטובת נוספות.

 

 

הסרת שיער לצמיתות

עוד בנושא

טיפול פנים קלאסי

טיפול פנים קלאסי

טיפולי פנים לאקנה

טיפולי פנים לאקנה

טיפול פנים אנטי אייג ינג

טיפולי פנים אנטי אייג'ינג

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support